Hoe kan ik inloggen op mijn account/dashboard?
Helemaal rechts bovenaan de website zie je de knop login . Eenmaal je hierop klikt, wordt er gevraagd om je e-mailadres op te geven.Heb je al een account? Geef dan je e-mailadres op en vervolgens zal je via je mailbox een persoonlijke inloglink ontvangen (check zeker ook je spam/reclame). Je hebt dus geen wachtwoord nodig.Heb je nog geen account? Geef dan je e-mailadres op en vervolgens ook de voornaam, achternaam en geboortedatum van wie je wil inschrijven. Daarna worden verder gegevens opgevraagd, vul deze in en klik op de knop “opslaan”. Je komt nu op je dashboard terecht. Via het “menu” kan je nu inschrijvingen gaan maken of je volgt onderstaande stappen.
Ben je als deelnemer verzekerd tijdens de activiteiten van Impact?
Alle deelnemers zijn verzekerd voor persoonlijke ongevallen en burgerlijke aansprakelijkheid tijdens de activiteiten. Bij een ongeval kun je steeds bij de verantwoordelijke terecht. De verantwoordelijke beschikt over een verzekeringsformulier dat je onmiddellijk na het ongeval kunt laten invullen door de arts. Nadien bezorg je het formulier én een klever van het ziekenfonds terug aan de verantwoordelijke of stuur je het op naar Impact, Selderstraat 7A, 2060 Antwerpen. Stuur het formulier NIET rechtstreeks naar de verzekeringsmaatschappij. Voor ‘ziek’ worden is er geen verzekering voorzien. Impact kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor diefstal, verlies en/of schade aan persoonlijke bezittingen. Schade aan of diefstal van persoonlijke bezittingen is niet verzekerd (bv. tandbeugels, gsm, kleding, uurwerken, fiets, …). Dat is dus op eigen risico.
Welke (medische) informatie geef ik mee bij de inschrijving?
Liefst zoveel mogelijk! Op die manier kunnen we een zo goed mogelijke begeleiding op de activiteiten voorzien. Via de medische inschrijvingsfiche op je dashboard geef je het nodige door (allergie, angsten, extra zorgnoden, diagnoses, ...). De info die we doorkrijgen zal met de nodige discretie worden behandeld en maakt dat we onze teams beter kunnen voorbereiden. Indien nodig kan een apart gesprek aangevraagd worden via info@impactantwerp.be of kunnen wij u contacteren met extra vragen.
Ik ontvang geen e-mails, hoe kan dat?
Dit kan verschillende redenen hebben. Check alvast even je Spam of reclame mailbox. Soms komen onze mails daar terecht. Om dit te vermijden, raden we aan om info@impactantwerp.be toe te voegen aan uw contactenlijst. Vindt u ook daar geen mails terug, dan kijkt u best even na of uw mailadres correct op uw dashboard staat. Mocht u daar een fout ontdekken, stuur ons dan per mail uw juiste mailadres door. Bij mogelijk andere oorzaken, raden we aan om contact op te nemen met ons kantoor 03 434 74 06.